Vad tycker du om Söderåsshopping?
Varför har ert företag valt att gå med?
Joel Mattiasson, Börjessons Bil
– Jag tycker att det behövs en gemensam plattform som samlar företag i Klippan så att vi kan nå fler kunder. När det då satsas på någonting som på bred front ska kunna locka kunder är det självklart att vi vill vara med på detta. Jag vill använda Söderåsshopping som en stark plattform där man lägger upp annonser – då kan kunderna själva hitta vad de söker.
Pernilla Pegelow, Conditori Hjärtat
– Det är bra med ett lokalt alternativ, och genom att medverka på Söderåsshopping tror jag att vi når vår tänkta målgrupp, den lokala. Vi arbetar mycket med vår egen hemsida, och märker hela tiden att kunderna använder den, så jag tror verkligen på nätet som annonskanal. Folk hittar vår egen hemsida, och då hittar folk Söderåsshopping också.
Christer Grövnes, Riksbyggen
– Söderås Journalen är en mycket trevlig tidning, och jag tycker det är jättebra att man också satsar på nätet. Vi på Riksbyggen har inte haft så mycket lokal marknadsföring tidigare, och Söderåsshopping är ett bra verktyg för att sätta Riksbyggen på kartan i det här området.
Jenny Roth, HR Redovisning
– Söderås Journalen är en jättebra tidning, som är perfekt för oss företagare i Klippan. Jag hoppas att Söderåsshopping ska kunna bli samma sak så småningom. Personligen kan jag tycka att hemsidan ser lite billig ut, men eftersom det inte är så dyrt att vara med så är det ett prisvärt alternativ om man vill synas och nå kunder via nätet.
Varför har ert företag valt att gå med?