Vad tycker du om Söderåsshopping?
Varför har ert företag valt att gå med?

Ann Lång, Kerstins Garn & Handarbete

– Många av våra kunder läser Söderås Journalen flitigt och brukar hänvisa till annonserna där när de kommer in och handlar. Jag tycker att Söderås Journalen är en bra produkt med bred lokal förankring, och det är därför jag har valt att gå med i Söderåsshopping. Den är anpassad till våra små, lokala förhållanden. Vi är en liten detaljist utan någon jätteomsättning, och har så klart en förhoppning om att det ska leda till fler kunder. Man måste våga prova för att se vart det leder.

Susanne Håkansson, Ljungbyhed Park

– Jag tycker att det är ett bra initiativ. Man måste arbeta med att lyfta fram det lokala och vad som finns här i närheten. Att annonsera och finnas med på Söderåsshopping hoppas jag ska leda till att ännu fler människor får upp ögonen för vad vi sysslar med här ute på Ljungbyhed Park. Vi har många olika delar av verksamheten som folk inte har så stor kännedom om. Förhoppningsvis kan Söderåsshopping hjälpa oss att få ännu fler besökare.

Mats Persson, MP Solskydd

– Söderås Journalen är ett bra annonsmedium med stor lokalkännedom som jag gillar att använda, och Söderåsshopping är en bra fortsättning på detta. Det är alltid bra med kreativitet, och man måste hela tiden hitta nya vägar för att nå ut. Framför allt i de yngre generationerna är internet ett bra sätt att nå nya kunder. Man måste synas hela tiden. Jag har en egen hemsida som också fungerar som marknadsföringsinstrument, men med Söderåsshopping når jag ännu fler potentiella kunder till ett vettigt pris.

Maria Frohm, Maywis Blomsterhandel Eftr

– Vi hoppas att vi ska kunna nå speciellt de lite yngre målgrupperna genom att vara med på Söderåsshopping. De läser inte tidningar och annonser i samma utsträckning som de gör på nätet.